Accedi al sito
Serve aiuto?

Clients who relied on us

Updated/checked on November 21st 2020
 
The professional activities are based on trust.
Designers or project managers or technical consultants are not chosen only for their practical skills or just for the experience to deal with other partners (even institutional); that is made for his ability to interpret the needs of the company, businesses and people who live now and in the future in the organizations to be managed and improved.
The customer does not only give to the professional the assignment who wants to see realized both by quality and quantity, but relies on him to be represented and supported in his choices, in relationship with his suppliers dealing with projects and systems of even high value.
For this reason, from the professional point of view, receiving an assignment is an evident demonstration of trust.
The full commitment is then required and the full exercise of his capacities, correctness and dignity.
L'attività libero-professionale è basata sulla fiducia.
Non si sceglie il progettista o il direttore dei lavori o il consulente tecnico solo per le sue abilità pratiche o solo per l'esperienza a trattare con interlocutori anche istituzionali; lo si fa anche e soprattutto, per la sua capacità di interpretare le necessità di società, aziende e persone che vivono e vivranno le realtà che si intendono progettare e realizzare.
Il committente non affida al professionista solo un incarico che vuole vedere realizzato in quaità e quantità ben definite, ma si  affida a lui per essere rappresentato e affiancato nelle scelte, nel rapporto con fornitori di beni e servizi in progetti e sistemi anche di grande valore.
Per questo, da parte del professionista, ricevere un incarico è l'attestazione di un atto di fiducia che responsabilizza e che richiede il pieno impegno e l'esercizio delle proprie capacità, della propria correttezza e della propria diginità.